System CEZAR
System CEZAR został zaprojektowany w celu zarządzania wszelkiego typu reklamacjami pojawiającymi się w organizacji. Na etapie projektowania systemu dołożono szeregu starań aby architektura systemu pozwalała na swobodne rozbudowywanie zarówno funkcjonalności związanej z obsługą reklamacji jak i zbioru informacji, które mogą być gromadzone w tym systemie. Dzięki takiemu podejściu system CEZAR można potraktować jako rozwiązanie korporacyjne, w pełni przygotowane do przejęcia obsługi problemów o dowolnej tematyce i w dowolnej skali.
System CEZAR może obsługiwać zarówno reklamacje zgłaszane przez pracowników jak i klientów organizacji.
Dzięki wdrożeniu systemu CEZAR Klienci uzyskają wiele wymiernych korzyści:
- Ujednolicenie sposobu obsługi reklamacji w organizacji. System CEZAR może wspierać wdrażanie w organizacji standardów korporacyjnych w zakresie obsługi reklamacji. System ten będzie szczególnie przydatny, gdy w procesie obsługi reklamacji przewidziane jest wykorzystanie specjalistów pracujących w rozproszonych lokalizacjach.
- Optymalizacja czasu pracy i zasobów ludzkich potrzebnych do obsłużenia reklamacji. Zwiększenie efektywności prac związanych z obsługą reklamacji wynika między innymi z faktu, że system CEZAR pozwala na przekazywanie zgłoszeń pomiędzy pracownikami wraz z całą historią wykonanych dotychczas prac. Analiza historii zakończonych już operacji pozwala na wykrycie „wąskich gardeł” związanych z procesem obsługi reklamacji i pozwala na trafną modyfikację zaimplementowanych wcześniej standardów obsługi.
- Utworzenie bazy wiedzy na temat obsługiwanych reklamacji. Dzięki zaawansowanemu indeksowaniu danych system CEZAR może być cennym źródłem informacji na temat skali i specyfiki reklamacji obsługiwanych w organizacji. Baza wiedzy w wymagalnym zakresie może być również udostępniona klientom i pracownikom organizacji w ramach serwisu FAQ (Frequently Asked Questions)
Systemu CEZAR posiada budowę modułową, jego podstawowe elementy to:
- moduł obsługi reklamacji (MOR) – moduł ten przeznaczony jest do rejestracji i obsługi reklamacji na postawie dedykowanych procedur obiegu informacji (worfklow). Ponadto moduł MOR zapewnia mechanizmy umożliwiające kontrolę sposobu obsługiwania reklamacji.
- moduł zarządzania procedurami workflow (MZP) – moduł przeznaczony jest do publikowania nowych i modyfikowania istniejących procedur workflow, które wspomagają obsługę reklamacji w ramach modułu MOR
- moduł bazy wiedzy (MBW) – za pomocą tego modułu odbywa się zaawansowane przeszukiwanie danych systemu CEZAR
- moduł konfiguracyjny (MKO) – moduł przeznaczony jest do rozszerzania zbioru informacji rejestrowanych przez system CEZAR oraz do przeprowadzania operacji związanych z okresową kontrolą jakości danych przechowywanych w tym systemie